طراحی سایت

دیجیتال مارکتینگ تاج

طراحی سایت

۶ بازديد

وب سایت چیست؟

در واقع وب سایت به صفحه در بستر اینترنت گفته می‌شود که محتوا و اطلاعات مختلفی در آن قابل ارائه می باشد که در صفحات وب سایت به کاربران نمایش داده می شود می‌تواند در انواع متن و تصویر و فیلم و فایل های صوتی و... باشد.

همانطور که ما یک قطعه زمین را در دنیای واقعی برای زندگی یا تجارت اجاره می کنیم، می توانیم در دنیای اینترنت نیز همین کار را انجام دهیم. یعنی می توانیم بخشی از اینترنت را اجاره کنیم و آن قسمت را برای مدتی برای خود داشته باشیم. به قسمتی که در اینترنت اجاره می کنیم و برای مدتی متعلق به ماست وب سایت می گویند. در واقع وب سایت ها سرزمین های ما در اینترنت هستند که می توانیم از آنها به طرق مختلف استفاده کنیم.

تمامی وب سایتها برای اینکه از تمام دنیا قابل دسترس باشند باید بر روی شبکه جهانی وب قرار بگیرند.

 

مهمترین ابزارمورد نیاز یک طراح سایت چیست؟

ابزارهای طراحی سایت چیست؟ در ادامه می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم، حتما بعد از خواندن عنوان این قسمت با خودتان فکر کردید که اولین ابزار برای طراحی سایت یک کامپیوتر قدرتمند است! بله درست فکر کردید ابتدایی ترین ابزار برای طراح سایت شدن تهیه یک کامپیوتر یا لب تاب قدرتمند است که بتواند برنامه های گرافیکی و برنامه های کدنویسی را به راحتی اجرا کند و در زمان کار هنگ نکند تا تمامی حواس طراح سایت به کار اصلی معطوف باشد.

مشاوره و انتخاب

اولین و مهمترین قدم دریافت مشاوره و انتخاب یک شرکت معتبر با رویکرد نوین و کاملا به روز است تا این شرکت بتونه بهترین تصمیم و عملکرد را برایتان در ادامه مسیر ایجاد و هموار کنه

دیجیتال مارکتینگ تاج با تمام نیرو و انگیزه در خدمت کسب و کار شماست

تماس: 02155969511

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.